Why?!

Jag la mig ju hyfsat sent igår, runt tolv kanske... Oxå vaknar jag sex (!!) Jag brukar ju kunna sova åtta timmar allafall.. Försökte somna om.. Men runt sju gick jag upp.. Nu har jag ätit lite fil.. Kanske kan lägga sig en stund igen om ett tag.. Tråkigt att va vaken den här tiden, finns ju inget att göra.. Och jag vill helst inte somna om för sent och sova bort hela förmiddagen..

Idag ska jag åka och kolla på tapeter igen så vi kan beställa.. Sen vet jag inte vad som händer.. Ska knäppa lite mer kort i lgh.. Killarna som ska tapetsera kom igår och började spackla..Det går sakta men säkert framåt. =)

Har fortfarande inte knäppt kort på bilen =P Är ju inte så mkt att se.. Men här är en bild på en likadan, fast min är mörkblå-grå.. Tadaaaa:

Nähä! haha.. nu va det självklart nå fel med att ladda upp bilder... well well.. Får lägga upp den i nästa inlägg =P

Nu ska jag kika runt lite.. Sen blir det väl till att spela lite Spindelharpan.. Jättekul =P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Aa, dom e riktigt fina!
50% på dem nu, så skynda :D

2007-08-22 @ 23:17:36
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Hej gumman! Hoppas de går bra med er och magen! Nu har jag utmanat dig! :D

2007-08-27 @ 21:31:52
URL: http://lanzelott.bloggagratis.se
Postat av: Nudel

Riktigt längesen jag kunde läsa något här nu.. ;(

2007-08-30 @ 01:26:32
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0