FY FAAAN!!!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1002644,00.html

Vilka jävla idioter det finns!!!!!!!!!!! Fan va förbannad man blir..!! Skulle inte tveka en sekund att ge dom här dödsstraff känns det som..! Och visste jag vilka det var så skulle jag nog inte tveka att skicka folk att tortera dom själv! Hur fan är folk funtad?!?!? Gaaaah!!!

HUR kan man göra så mot nån!??! Svarsjuka är fan inte att leka med... Och våldtäkten hade inte ens ägt rum.. vilken jävla tjej då tänker man oxå.. skulle inte förvåna mig om hon stannar kvar hos killen... iofs kanske hon inte sagt nåt men killen måste väl ha fått några indikationer på att han våldtagit henne.....

Well well... det är inget man kan göra åt! KUL! Fan man läser sånt här.. blir förbannad.. vet att man inte kan göra nåt.. hoppar till nästa artikel.. Sen läser man nästa dag om nåt värre...

VART ÄR SVERIGE (VÄRLDEN) PÅ VÄG!?!?!?! 

Och alla av dom kommer säkert inte ens att få fängelse..!!!! Fel å ge dom livstid allihopa?!?!?! Visst fan kan dom ångra sig och sköta sig i fängelset men det stör en att dom kan komma ut så jääävla fort!! Dom kan lika gärna sitta i fängelset och ångra sig hela livet..!!!!

Ska jag va helt allvarlig är det här fan värre än mord nästan kan man tycka! Typ ett skott så är man död vad som helst.. Tänk er att verkligen bli torterad som den här personen blivit..

usch.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0