H&M

Mmm.. va ju och hämtade ut mitt pkt.. Hade beställt jättesöta ballerinaskot.. Men dom var inte bra på mina fötter!! Hade verkligen velat ha dom! Men det var så "mjuk" kvalité så man ser ju "konturerna" av stor tån *s* iiiinte fint! Sticker liksom upp där framme.. hah.. Så det är bara att skicka tebax.. Sen va det en vit liten "blus-kofta" som inte va bra.. hade beställt stl 38 men den satt inte snyggt så jag ska byta till 36 och hoppas den blir bättre, iofs kanske det skulle vara lite stort men jag gillade det inte. Sparar en sak, en gulrandig klänning med ett band i midjan =) Jättesöt!

Har sett klart på "Klick" nu med Adam Sandler..! haha jag gråter ju för vad som helst jag! Men den var ju fan sorglig vissa stunder!! *s*
 
Ska väl kanske hoppa i säng om ett tag.. så man är pigg och glad imorrn =)

Ska kanske gå iväg och sola med Linda på dan.. sen blir det duschning och hårstyling osv =) Lite käk och sen kommer några tjejer =) Nice nice!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm idag är det PARTAJ! :) Har sett Click jag med, trodde inte jag skulle gilla den men det var faktiskt bra! *snyft* ;)

2007-02-17 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0