Hos Lindzan

yes =) Där är jag nu! Vi har snackat lite skiiit och kollat lite på reprisen av Melodifestivalen =)

Innan dess va vi på Dooonken och käkade =P ovanligt! Men det ska det bli mindre med nu för tusan! Vi åkte på ica sen och då köpte vi snacks, jordgubbar - vindruvor - minimorötter  =D Duktigt!!

Imorrn är det måndag... då börjar det nya livet som vanligt! Ska verkligen försöka tappert! Tänkte börja med att inte äta så himla maffig lunch! Typ lite lättare som fil och så.. Middagen får bli riktig mat istället..!

Kommer att försöka skriva in här vad jag stoppar i mig på dagarna så man ser vad man äter! =P Kanske kommer bli lite tjatigt men jag tror det är bra att jag får se och för att bli peppad =) Men vikten kommer jag skita i..! Är inte ute efter att gå ner i vikt utan bara bli fastare i kroppen =) Vi får se hur jag ser ut till sommarn =D Har funderat på att köpa ett par snygga jeans i stl 27 som jag vill kunna ha, då har man ett trevligt mål =) Så kan man ju försöka ta sig i dom lite då och då för att se hur mkt det är kvar ;)

Nä nu ska jag väl fortsätta umgås med Linda ett tag! Och äta lite "godis".... Men fasen va sugen jag är på CHOKLAD...!! Åhhh det kommer inte bli lätt det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0