Mat - Dag 1

Frukost
Fil - müsli

Mellanmål
Vindruvor

Lunch
Mcd - QP SideSalad Mjölk! =) Försöker med förändring lite gradvis =P

Mellanmål
Minimorötter

Middag
2 majskolvar 1 avokado

Det var min ätardag idag =) (egentligen igår 5 Feb men det gick inte att uppdatera då!) Tänkte försöka lägga upp varje dag så jag ser mina "fällor" och kan peppa mig lite =) Ska även lägga in träning men det har inte blivit någon än =P Ni kan ju gärna tipsa på nyttiga och lättlagade maträtter! Jag som tycker det är jobbigt att laga mat =/  Får se hur det går nu då! Fast jag tänker ju inte sluta med godis och onyttigheter, men när man skriver upp så ser man ju hur ofta man äter allafall och det kan bli lättare att minska ner lite. Sen vill man kanske inte skriva dit choklaaad varje dag nu när alla kan se =P

Kommentarer
Postat av: Emma

ingen jättenärimgsrik middag kanske? ;-) aanars bra :-D

2007-02-06 @ 09:08:29
Postat av: Petra

Hej. Ett litet tips är att du äter riktig mat både till lunch och middag. Och ät var tredje/fjärde timme, det gör jag, funkar hur bra som helst!Fast alla är ju olika :) Har har du en bra sida med en massa nyttiga och goda recept www.nlife.se ! Lycka till // Petra

2007-02-06 @ 09:23:46
URL: http://fantasybamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0