Mat - Dag 16

Frukost
Fil - Müsli

Mellanmål
Mandarin

Lunch
Spaghetti och köttfärssås + haricots verts

Mellanmål
Päron

Middag
Lax Potatis Hericots Verts

TRÄNAT
25 gång på band + power core 30 min =)

Vad mesig man är.. det känns så skönt när man har tränat och man känner sig så duktigt =) Och det går ju fort!! En timme är ju ingenting!! Fattar inte varför man ska hålla på å fjanta sig och inte orka gå dit... Jag måste verkligen skärpa mig!! En timme av dygnets 24 kan man faktiskt ägna sig åt att ta hand om sin kropp..!! Man vinner så mkt på det! Nä, fy för latheten! *s* Och tränar man regelbundet behöver man inte tänka lika mkt på vad man stoppar i sig heeela tiden! Man kan unna sig lite mer. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken bra dag du har haft i dag!

2007-02-20 @ 18:53:58
Postat av: Linda

Ja du får en guldstjärna av mig för att du faktiskt kom iväg och tränade... =)

2007-02-21 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0