Sötsug =(

Ja jag tror jag börjar känna lite sötsug! Men jag ska stå emot! Ska gå ner på donken på fikat och köpa minimorötter..!! Tänk att man alltid ska va sugen på nåt!?? Men det kan ju räcka ibland att man bara har nåt nyttigare att tugga på.. man blir nog lurad lite och tror att det måste va nåt slags godis!

Är nog viktigt att försöka stå emot dom första gångerna så här i början!! Och inte ge upp!!

Kämpa kämpa!!

Måste försöka komma iväg på träning!!! Men jag är så laaat!!

På lördag blir det utgång! Då kommer man ju dricka kalorier! Men men! Det får jag unna mig efter en bra vecka =)

Idag ska jag göra ett paket oxå, fast jag kommer inte orka göra hela. Har tele till 16 och det känns inte som att jag kommer orka stanna längre än till 16.30.. Påbörjar det bara och tar resten imorrn.

Ska till Malin ikväll och hälsa på i lägenheten =) Kanske käka middag med henne!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa, den e nu betald o klar! Sååå skönt!
Min chef tyckte att jag absolut skulle åka iväg, å inte tänka ett dugg på jobbet. Kändes najs att hon tyckte så iaf!
Har du inga bilder från er resa?
Vill se juh!! :]

2007-02-07 @ 20:09:13
Postat av: Veronica

Mitt namn försvann på förra inlägget :[

2007-02-07 @ 20:09:59
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0