Uppe med tuppen

Jao...!! Vet ni! Jag har sovit tills typ 05.45 från kanske 15-16  igår på dan..! Snacka om trött =)  Jag tänkte försöka va vaken tills kvällen så man fick sova en vanlig natt men det gick ikke =)

Idag ska jag städa och packa ur alla grejjer! Men först hinner jag nog se nått avsnitt av OC =D Ska träffa Linda sen oxå =) Kommer ju hinna hur mkt som helst när jag är uppe den här tiden! =P

Nu ska jag börja med lite frukost! Mamma va så snäll och åkte och handlade med mig igår när vi åkte från Midlanda, orkade inte först men hon trodde det skulle va så skönt att ha något i kylskåpet på en gång! Tack! Det är verkligen skönt! Mums med frukost =) 
Mohammed åkte med johnny och jeepen han så vi fick plats med alla bilgrejjer, han har ju köpt en motorhuv (!) i thailand.. Litet paket?? NOT! Fy fan, den släpade vi med från Bangkok även...!!

Kanske skriver senare..!! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0