ALL ALONE

yes det är jag nu =(
Mohammed har åkt på personalresa och kommer hem imorrneftermiddag..! Han va inte säker på om han skulle åka först.. Men så imorse kl 07 ringde mobilen ett antal gånger, och vem vaknar?! Jo, JAG såklart! Väckte honom eftersom jag visste att han va sugen på att åka.. så då drog han iväg! Till Borgafjäll, värsta lyxresan.. trerätters.. skulle bubbla och grejja tror jag.. kom inte ihåg allt!
Så nu sitter jag här.. skönt att jag kunde somna om! Till 13.10 även! värsta nice! =)

Hmm..varför måste man undra?! "jaja, undra vad det är för tjejer med på resan nu då" haha..! Svartsjuk? Jag? nej nej.. eller? Jo lite kanske.. men jag vet faktiskt inte riktigt varför.. jag tycker inte att jag är en sån =P
Men äh.. man kan inte hålla på att tänka så.. men såklart tanken kommer upp, VEM kommer han att dela rum med?! =P Haha.. kanske en av killarna.. och dom flesta är lagda åt andra hållet =P Det oxå, Undra varför det känns så? Att om ens kille skulle va otrogen med en kille så skulle det inte kännas lika hemskt?! Eller iofs..det beror väl på vad dom gör *s* Jaja.. nog om detta!
Man ska INTE oroa sig förrns motsatsen är bevisad! Då funkar ju inte förhållandet!

Vad ska jag hitta på då!?
Har en film kvar sen igår att titta på.. städning.. Kanske kan få låna andra filmen av Linda som jag inte såg igår?! =) Förresten, Jag och Linda va på bio igår! The Holiday! SEEE DEEEN!!! =D Skitabra!!
Måste få i mig nåt i magen oxå.. Klegg och chips kanske? =P Har fan inget bra hemma att äta..

Ang äta.. jag har noll motivation till att "banta" som man alltid alltid vill.. why?? varför är man aldrig nöjd..
Ja ska allafall skita i det tills jag känner mig riktigt motiverad..annars går det inte..! Just nu är det alldeles för gott med donken, choklad, chips och allt vad fett heter =D Jag kan ju dra ner på det men jag tänker inte va superseriös!
Jag vill ju ha barnmage snart så då ska man ju ändå bli tjock ;P

Nä.. nu ska jag väl inte göra nånting då.. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0