Annu mer bett =(

fyyy fasen!! Vi dykte igar, hade bara halvdrakt sa underarmarna och smalbenen var bar.. Och sen nar vi hoppade ner i vattnet borjade det brannas pa en gang!!!!
Sa nu har jag "bett" HELA underarmarna och handerna och ratt mkt pa smalbenen!! Det sag inte sa farligt ut igar men det har kliat heeela natten sa ja har inte kunnat sova.. nu ar det typ uppsvalt sa det ar roda prickar overallt =(  Stackars mig!! =P Jag ska inte bada na mer i saltvattnet, har inte testat poolen an sa den far bli min raddning =)
Hoppas det forsvinner tills ja kommer hem...det ser forjavligt ut!! Har knappt kort pa det...!

Men dykningen var okej allafall! Fast det var mkt klarare vatten i Egypten! Sag en liten sjohast =) jattesot!
Har knappt lite kort under vattnet..ska hamta ut dom idag =) Hoppas det blev nat bra!

Nu har vi antligen hittat en superrestaurang! Vi ar inte sa mkt for thaimat.. Det har ar ett litet blandat stalle..! Varldens godaste kott! Battre an sverige! Jag at oxfile tror jag det var.. jattegode potatisklyftor och vitlokssmor till..! Till forratt vitloksbrod med tomat och smalt ost pa... MUMS (!) Dit kommer vi ga fler ganger! Blev tipsad att ata struts =) Det skulle tydligen va det basta! Sa det kanske blir det nan dag.. Det var lite dyrare priser dar men ok mot for i sverige! typ 100 kr for en ratt..

Far se vad som hander nu sista veckan, men jag SKA sooola!! Har inte fatt sa mkt farg an! Sa poolen och solning blir det =)

Hoppas allt ar bra med er!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! Stackars dig, låter inge kul med, ja vad det nu kan vara som du fått på kroppen, kanske en liten sandloppa :) Men för övrigt verkar ni ha det väldigt bra. Sola för mig med för jag är vit som ett spöke. Ses snart.

2007-01-29 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0