ARABISKA

Ja shit! Jag har inte pluggat nånting sen vi slutade!! =/ åååhh jag som verkligen skulle göra det så att det blir lättare sen när fortsättnings-kursen börjar..!! Det är ju snart.. feb-mars nångång.. Måster försöka sätta mig några kvällar i veckan allafall.. Vill ju verkligen lära mig.! Men det är ju så svårt!!

Middagen vart av igår allafall =) Vi orkade! *s* Hjälptes åt och det vart snyggt i köket på en gång, skönt när man plockar bort eftersom och inte lämnar hela skiten till efter maten.. Då är man inte sugen på att ta reda på allt..! Oxfilé strips ("egengjorda" såklart) =P Goood sallad (jag gjorde den) och beasås..! Vart precis som vi planerat.. Stekte oxfilé tills idag oxå till pastan.. Momme kan när han vill =)

Sen låg vi och slöade i soffan TILLSAMMANS *stort* hehe.. inte som det brukar vara att han sitter vid datorn och jag vid TV:n.. Fast det vart inte OC.. såg på lite allt möjligt..!

Nu har jag suttit vid datorn ett bra tag..momme ligger fortfarande och sover..
Har hittat en ny blogg att läsa =) Härligt..!

Nu ska jag dra till soffan och OC..! Kanske fixa lite frukost oxå! =) Vi har saker i kylskåpet nu =P Kan ju inte leva på vatten och bröd bara för att man KANSKE ska åka iväg..! Man får slänga sen i så fall =)

Jag är på bra humör idag känns de som =D Fast ändå inte *s* Finns värre problem i världen än att kanske inte åka till Thailand...! Eller åka fast man inte vet när!? =P Jaja!!

Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0