BEORDRAD

att skriva ;P

Har varit lat sen i söndags.. sen har jag inget intressant att skriva.. =/ Resan går skiiiit fortfarande.. har inte hittat nån vi tycker passar...! Men vem vet, snart kanske jag står där på Arlanda ;)

Jaja! Sitter på jobbet nu.. ska käka om ett tag..! Fullkorns paj... med tomat och keso... inte nått jätteroligt men det går ner..!

Försöker att jobba på så mkt som möjligt... men man kan inte tok-producera varje dag! Gör man mycket en dag blir det nästan automatiskt att det blir mindre nästa.. har man lite kompl en dag har man mycket nästa. Det går aldrig att få riktigt bra flyt..! Men jag trivs med jobbet fast det kan va stressigt ibland =) Tur det! Skulle inte vilja byta! Eller det beror väl på till vad =P Aldrig mot att stå i en affär allafall..! =/

Nä nu orkar jag inte skriva mer..! Kanske skriver mer ikväll..! Funderar på att gå på Step In, men känner jag mig själv rätt blir det inte av =P

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Fröken Disciplin

Gå och träna ikväll nu! =P

2007-01-17 @ 14:12:39
Postat av: Fru Motivation

Träna träna träna! =P

2007-01-17 @ 14:12:58
Postat av: Anonym

Å..äntligen lite läsning! Klart du ska gå å TRÄNA...hihi..kommer från mig det som dekat av HELT...*s*

2007-01-17 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0