BLIR GALEN

Resan jag skrev om sist vart inte av... när jag skulle kolla på den igen va den BORTA (!!!)
Lite irriterad jag vart då!!! Så nu sitter vi här igen utan resa.. Jag har hittat en ny till Bangkok på måndag för 7500.. men vi vill ju till södra thailand så mohammed tyckte inte de va bra!! Blir galen på han =P

Men nu har han LOVAT att imorrn SKA vi boka! Vad det än kostar!! Så nu jävlar, här väntas inge mer *s*
Ringde Fritidsresor och den på måndag fanns det bara 3 platser kvar på!!! Men nej nej, "ta de lugnt" det ordnar sig... !! Nej sanningen är att RESORNA TAR SLUT...!! Eller dom med någorlunda pris allafall.. resor finns det varje dag men vem vill pejja 40.000!? Men jaja..........................

Nu är ja hungrig... kanske skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att ni hittar nån braig resa snaaart :-D

2007-01-09 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0