FÖRSTA GÅNGEN

Jahapp, då har man blivit lurad hit oxå då! =P
Får väl se hur länge man orkar uppdatera =)

Kanske ska presentera mig lite så ni vet vem som skriver, om nån nu kommer läsa!? haha!

Lotta
21 år
Tillsammans och sambo med Mohammed
Bor i Sundsvalls City
Jobbar på Bolagsverket
Pluggar Arabiska
Älskar resor
Längtar efter barn =)

Thats it! Eller lite allafall =) Kommer nog skriva rätt tråkigt i början innan man blir varm i fingrarna =P

Thailand
Ja det var ju tänkt att vi skulle åka till Thailand i 3 veckor till veckan, men nu börjar Mohammed säga att han vill vänta och det ena med det andra.. Fast det verkar som att det blir 2 veckor istället.. Men jag vill inte det igentligen, vill inte slösa bort att åka dit i 2 veckor då hinner man ju inte göra så mkt! Jag skulle helst vilja vara där 4 veckor och åkt omkring på olika ställen.. Kanske blir nåt annat ställe nu istället då.. Jaja, vi får se..........känner mig grymt LESS iallafall...

Städning
mmm det är väl det värsta som finns?! Måste sysselsätta mig med det idag så det är fint ifall vi åker iväg..man vill ju inte komma hem till kaos!

Fikat
Japp det gjorde jag igår med Madde från arabiska-kursen =) Hur trevligt som helst! Vi träffades kl ett och gick på Åhléns.. hennes lilla charmtroll Amira va med oxå! Vilken härlig tjej säger jag bara  =) Inte alls blyg inte =) När vi fikat gick vi ut på stan en sväng.. hehe.. gick storgatan fram och tillbaka ett antal gånger! Träffade Isabelle Fanny Emelie och Maria så vi stannade och surrade lite med dom, fick reda på att Maria skulle ha en seans på onsdag, men då kan ju jag inte komma.. så istället ska vi nog gå på en
Magisk Afton som hon skulle ha i Februari *spännande*
Sen när vi hade gått omkring lite till så tog vi bussen hem till Madde och jag blev bjuden på mat =) nice!
Sen spådde Madde mig =) Lite enkelt eftersom hon nyss hade börjat, Får se om det stämmer! =)
Vid 19-20 (?) tiden kom Mohammed och hämtade mig! Vart en hel-dag! Väldigt trevligt!

Ja nu orkar jag inte skriva mer så här första gången =) Uppdaterar om hur det blir med Thailandsresan!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Blogga här vettja!! Mycke bättre än lunar juh!

Jag vill oxå åka till Thailand nu! Miiinst 3 veckor :]

2007-01-06 @ 18:09:55
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Me

Hmm.. Ja jag ska testa lite så får vi se =D

2007-01-06 @ 21:37:02
Postat av: "Linda Black"

Ja jag röstar också på att du ska blogga här, av uppenbara skäl! *tihi*

2007-01-06 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0