GLÖMDE

min mobil....... *fasen*

Men då vet ni allafall...!! =(  Om ni skickat nåt mer sms eller försökt ringt..! Ni kan ju maila eller kommentera här om det är nåt viktigt =)
Störigt allafall, man är ju så van att ALLTID ha den med!!!

Är hos mamma nu.. ska åka om en halvtimme ungefär till Midlanda... Så får vi se om det är några förseningar.. är det det så kanske vi missar planet till Thailand *jippi* Men så är det när momme är tjurig!

Ja men dåså mina vänner =)
Kommer säkerligen hitta nåt internetcafé där nere och skriva lite!!

Hoppas ni får två härliga veckor här hemma! Ska försöka skicka lite solstrålar!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sitter här å hoppas på att ni är på Arlanda nu och att allt flyter på som det ska. Sola lite åt mig oxå ;-)

2007-01-18 @ 19:19:12
Postat av: Veronica

Åh, va jag längtar tillbax när man kikar indin länk.
Inget dåligt boende det där!
Njut lite åt mej med ;]

2007-01-21 @ 16:41:47
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0