PARADISET (?!)

Jaao! Det kan man nog saga! Fast vi har inte sett det basta an!! Men det ar vaaaldigt harligt!

Hotellet kan man INTE klaga pa.. se lanken! Vi bor i en bungalow med jacuzzi (!) Det ar uppet fran rummet in till badrummet, bara ett staket emellan...!! Vi badade imorse =) Tidsskillnaden har vi inte riktigt kommit till ratta med! Men snart sa.. bara vi kan somna i ratt okej tid ikvall..fast vi har nyss sovit ett par timmar.. klockan ar nu 21.15 har.. sa vi far se hur det gar!

Hotellet Golden Beach Resort:
http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Thailand/Krabi/Krabi/Hotel/Golden+Beach+Resort.htm?Search=True&

Idag har vi hyrt vespa (fast Janet sa och det stog i alla infohaften att det inte rekommenderades) busigt =P
Vi akte runt lite..mot Krabi..fick ooont i rumpan *s* Sen kom vi tillbaka till Ao Nang..kakade lite och sen vart det massag!! Jag borjade med back-neck-shoulder.. sen vart det fotpeeling och ansiktsmassage.. Mohammed tog forst fotmassage och sen back-neck-shoulder.. Allt det tillsammas vart 1200 B.. alltsa 240 kr (!) Det far man ju inte ens EN massage hemma for... det har va 2 timmar.. Kanns som att det kommer bli hyfsat mycket massage =) 

Flygresan gick bra, men vi fick inte sitta bredvid varandra.. men ett annat par fran sundsvall som man kande igen (momme kanner killen) akte oxa med samma flyg.. sa jag satt med dom forst.. sen va det en toa och bakom den satt momme.. plats med stort benutrymme, ingen framfor =) Mellanlandade i Abu Dhabi... sen bytte vi plats.. jag fick damp i benen =P 

Sen har jag GJORT ETT MISSTAG med bokningen hem till sundsvall... =(  Jag trodde vi kom hem fredagmorgon men vi kommer LORDAG morgon!!! Sa det maste vi forsoka boka om *typiskt*
Men de stog inte pa forsta bekraftelsen datum..utan hemresa 2 feb 19.15..... ankomst 04.30 i sverige..men inte att det var 3 feb... BRA!

Har inte badat an men imorrn blir det nog!! Va lite molnigt idag..

Na..nu ska jag avrunda har!! =) Skriver mer en annan dag!! Hoppas allt ar bra hemma i kylan!!

KRAM pa er!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch då..låter ju inte alls härligt ;-) Här hemma snöar det riktig "julaftonssnö" i dag så passa på å N J U T i solen ;-)

2007-01-21 @ 11:36:14
Postat av: Janet

Skönt att det gick bra för er med resan ner, vi satt och funderade på om ni hann med flyget på Arlanda! Låter härligt med massagen, jag vet precis hur bra det kan vara...passa på att njuta! Här har det kommit en del snö och idag är det nästan -13 grader!! S2 hälsar att du ska ha det underbart! /Janet

2007-01-22 @ 08:08:47
Postat av: Hannah

Hm, hahaha tänkt den som va där nu....det där såg ju dåligt ut.
Du valde helt rätt tid att åka det är typ elva minus här nu!! Ha roligt åt mig ockås. ///Hannah

2007-01-22 @ 08:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0