Tjillevippen


Nyss varit i radhuset! Helskotta va det är saker att göra!!! Värsta är att ta bort dom gamla tapeterna.. urk.. tar sån jäkla tid och pilligt som tusan! Men det blir grundligt gjort! Har även börjat riva ut köket och båda badrummen!
Kommar ta tid detta... Här är massa bilder... Titta och njut över att ni slipper hjälpa till =P I hate this!

image36

image37

image38

image39

image40

image41

image42

image43

image44

image45

image46

image47

image48


Lägger även upp en magbild som jag tog i v 19 tror jag, eller kanske 21?!?! La ju aldrig in den på datorn på en gång så ja kommer inte ihåg vilken vecka det var =(  Ser stor ut allafall tycker jag!
Men nu är den stööörre ;) Är ju i vecka 24 nu, snart 25 =)



Nä nu ska jag kika vidare här... Det kommer mer bilder på radhuset allt eftersom mer och mer blir gjort =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Oooh shit, ja du ni har det ni gör... är inte avis! =P Men tänk va skönt när allt är klart! =)

2007-07-19 @ 20:11:22
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Emma

Kommer bli så fint så när det är klart ;-)

2007-07-19 @ 21:47:51
Postat av: Frida

ååh du är gravid ! jag anade de men vågade inte fråga :P

2007-07-24 @ 15:07:12
URL: http://sendelbach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0