Ultraljud

Dags att uppdatera lite =)

Idag var vi på UL, gick kanon! Allt såg bra ut *skönt* Och det var som vi trodde en liten pojke där inne tyckte hon, men det känns rätt så säkert =) Han levde på som tusan vissa stunder och sparkade och for omkring, knepigt att se det på skärmen utan att känna nånting =) Men idag har jag varit mkt kissnödig och haft ett litet tryck nere i magen, hon sa att han låg alldeles vid urinblåsan och tryckte på så det kanske va därför =)
Annars har jag ju fortfarande inte känt av nånting! Ska väl inte klaga ;) Kan bli gravid flera gånger om det ska vara så här ;P Datumet vart inte ändrat, senaste mensens sista dag stämde jättebra, så 10 November är det BF =) Hoppas sommaren går foooort =D Nu har namnbråket satt igång!! =( Vi kommer inte direkt överens om nåt namn men det löser sig får vi hoppas..

Sen har vi kanske en resa på G.. Till USA i fyra veckor i slutet på Juli och nästan hela augusti *wiiiie* Hoppas det blir av!! Men som det ser ut nu så verkar det så, ska nog boka här i dagarna. Jag, Mohammed och hans kusin med fru! Vi ska hyra husbil och luffa omkring lite =) Spännande!! Inte riktigt planerat vart än men vi flyger nog till New York så får vi se vart vi hamnar. =) Jag kommer vara i v 29 när vi åker hem så det går nog bra! Om jag får må som jag mått hittills så!

Vi har börjat kikat på annat boende oxå, har lagt ett bud på ett radhus i Bosvedjan. Får se om dom andra lägger över, i så fall hoppar vi det. Vi har lagt 1.090.000 och det måste renoveras så mer vill vi inte lägga.. Annars får man leta vidare.. Jättesvårt att hitta nåt bra.. Oftast så dåliga planlösningar tycker jag! Speciellt i gamla hus.. Jag vill ha STORA rum.. stort kök.. Och planlösningen här i Bosvedjan va kanon.. Badrummen va lite små men det går nog att göra om lite, fanns även bastu =) Jag tror det räcker med ett radhus för oss till att börja med. Tomten va inte så himla liten och det va skog mot baksidan så där är det inte nån insyn.. Men men, nån annan bjuder nog över!

Ja.. vad mer! Härligt väder det har varit då! Sovit hos mamma i helgen och spenderat mkt tid på altanen =) Tänk om det kunde bli så här mest hela sommaren =D På torsdag lär det väl regna, då ska vi spela brännboll med jobbet och grilla..!

Nä nu ska jag kika vidare lite här!

Skriv några förslag på pojknamn vettja =D Jag har inte direkt fastnat för nåt, mkt lättare med tjejnamn..!
Så förslag mottages gärna! =)

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till att de blev en liten pojke i din mage.. Roligt att allt såg bra ut,,

2007-06-13 @ 09:07:22
URL: http://bjorkuddnordell.blogg.se
Postat av: Linda

Vad kul!!! ;)

2007-06-13 @ 09:56:23
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Linda

Ha ha ho ho hi hi :) Nä men skämt åsido, vi ska nog klura ut nåt bra namn till lillgangstern :D

2007-06-13 @ 09:57:38
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Nikita

Känner igen mig i det att ni inte kommer överrens om något namn, är likadant för oss, vi gillar inte samma slags namn, blir lixom jättesvårt för man vill ju ha ett namn som känns rätt för båda två.

2007-06-13 @ 11:09:26
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Linda

ha haaa nu kom jag på ett... Urban! *s* Som du pratade om i sömnen! :P

2007-06-13 @ 16:09:06
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: pinglanmadde

å, jag har massor av pojknamn! ska det vara något "arabaktigt" (dvs arabiskt som funkar i sverige), eller vill ni ha ett toksvenskt namn?

2007-06-16 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0