Update

Hello!
Är lite dålig på att skriva, i know! Men det är mkt roligare att läsa andras bloggar än att skriva själv =P

Sitter på jobbet, har fronten (telefonpass).. 10 minuter kvar! Ringer inte så mkt faktiskt.. Käkade lunch med Emma på Subway, hennes sista dag innan semester och barnafödande =D Spännande!! Jag vill oxå ha semester nu! Men jag får gott jobba 3,5 v till (!!) Men sen har jag fyra veckors semester =) Men jag funderar på att gå in sista veckan (v 34) och jobba, så jag har kvar en semestervecka jag kan ta ut i November innan det är dags för barnafödandet =) Så slipper jag ta ut föräldradagarna lika tidigt.. Men vi får se, jag kanske vill vara ledig!

Har ju en del vi ska göra på semestern, renovering och flytt lär ta upp den mesta tiden! Får se om vi hinner en sistaminuten resa eller en sväng till Göteborg kanske!

Ska bli kul att få flytta!! Men jobbigt med renoveringen, gillar inte den delen.. Roligare sen med möblering och inredning =) Vet inte vilka rum vi ska ha till vad än.. sovrum osv.. Får se vad som känns bäst!

Idag är det after work på G, vi ska käka på Oscar *mums* Gott med grillat =) Men det blir nog inte långvarigt för mig, käkar sen får jag se hur länge jag orkar sitta kvar! Ska bli trevligt såhär innan alla går på semester! =)

Och nästa vecka är det gatufesten, jag har tre endagars.. Men vette tusan om jag kommer gå alla. Har inte bestämt att gå med någon än, och jag har ingen lust att vara ute hela natten eller komma in sent. Jag vill gå och kika en stund på kvällen och kanske käka nåt.. Men dom flesta man känner ska ju festa.. Så vi får se hur det blir..

Nä, nu måste jag jobba vidare!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hi hi var det inte förra året du gick in på området vid 22-tiden och hem 22.30?

2007-06-30 @ 12:51:02
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0