Vuxenpoäng ;)

Jepp, några fler sådana införskaffade idag =) Jag skulle köpa en vinteråkpåse jag sett på blocket, en jättevarm, lamm eller fårulls-påse såg det ut som, va det hela insidan så den är nog väldigt varm! Dom hade även lite andra saker, en barnstol men den hade blivit såld. Plus att dom hade en vagn, Teutonia från -04.. Hade inga planer alls på att köpa den! Men så kollade jag en snabbis, ingick allt, ligg-sittdel.. åkpåse, väska, paraply, regnskydd, bäddset.. mm.. Och den skulle dom ha 1800 för, kanonpris!! Den va typ brun-metalic.. lite pyttesmå rutor kan man säga på vissa delar oxå.. Så jag slog till ;) Nypris va väl runt 8000, och den där separata åkpåsen hade kostat 2000!! =D Jag betalde 2300 för detta! =) Så det känns bra.. Jag ville ju ha en NY Teutonia trehjuling!! Men då får förnuftet spela in lite igen ;)
* Bebisen bryr sig inte om hur vagnen ser ut
* Man använder endast vagnen nåt år
* Kan lägga mer pengar på annat, tex renovering =)
* Vem bryr sig om hur den ser ut, årsmodell mm? (förutom en själv)
* mm mm mm
Ja, och skulle det nu vara så att jag mot förmodan absolut inte vill ha denna så kan jag sälja, säkerligen för mer än vad jag betalade dessutom! Men som sagt, hur länge använder man den då!? Bara prinsen åker säkert, det är ju det viktigaste!
Bra gjort Lotta! ;) Är hos mamma nu, hon håller på att tvätta alla lösa delar och vi har dammsugit den =)

Innan jag åkte hit har jag varit hos Ulla nästan hela dagen! Fick träffa två små bebisar, Sandras Pontus som föddes 4 juni, hugaligen vilken pytte, va jättesöt och snäll, sov hela tiden. Så jag tränade lite där på att hålla ;)
Sen fick jag äntligen se Fridas My som föddes i Maj, hmm.. nu glömde jag bort det exakta datumet! Oxå hur söt som helst, men jag såg henne bara i vagnen.. Hoppas jag kan träffa dom snart igen!
Jag åt middag hos Ulla, lasagne! Jättegott, va typ hundra år sen jag åt det! Hemlagad..! Sen vart det jordgubbar och glass! Åkte till mamma vid 20..
 
Ska sova här.. Vi åkte till Skönsberg och använda kuponger, sista dagen idag ju! Haha.. Köpte 8 pizzor (!!) och 4 kebaber!! Haaha! Fast grannen fick 4 pizzor + en kebab för att dom hade klippt gräsmatten åt mamma och johnny.. =) När vi var på pizzerian ringde momme, han hade slutat så jag hämtade upp honom, och han skulle på Rogers 30-års fest! Jag hade ingen lust att följa med, så då sover jag här istället för att åka hem själv.. 

Imorrn ska jag träffa Tulay, vi ska nog ta en sväng till birsta sen äta på Sibylla =D Har varit sugen på det heeela veckan!! Finns ju inget stopp i mig, åt två portioner lasagne hos ulla, (en daimstrut innan maten) + glass och jordgubbar sen.. Sen nu tryckte jag nyss i mig mer än en halv pizza här hos mamma!! Bra bra! Kommer bli jäääättekul att gå ner allt sen!! Men jag ska fan lyckas!! Nu ska jag njuuuta =) (men försöka ta det i måttliga mängder, som inte gått bra hittills)

Well well..! Nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan det blir dags för sängen!! Tjingeling!  

Kommentarer
Postat av: Linda

Jäääklarnas vilken lång blogg! Började nästan tro att det va nån annan som skrivit ;)

2007-07-01 @ 12:30:08
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Emma

Lotta..jag är IMPAD!! ;-)

2007-07-02 @ 09:32:44
Postat av: Johanna

Hej! :)
Såg er lägenhet på blocket, såg jättefin ut! :) Vart är det ni bor?
/Johanna

2007-07-06 @ 15:58:43
URL: http://smulan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0