Mat - Dag 28

Skrev ett inlägg i torsdags men det uppdaterades inte, vart nå fel =/ Nu orkar jag inte skriva allt.. men tors-lörd vart lite dåliga dagar.. fikabröd, mackor, klegg, vin m.m... Idag blir det inte bättre.. börjat dagen med två mackor =) Får se vad det blir sen! Lite klegg =P

Igår kom Linda hit redan vid 14-tiden ungefär.. Vi åkte och handlade i "bussen" Mohammed har köpt *haha* Kunde inte ens lägga i backen.. Linda filmade även =P Men efter lite bök och stök så tog vi oss iväg =) Åkte till Ica och inhandlade tacos-grejjset vi skulle ha.. Sen for vi och lämnade igen några filmer.. Väl hemma kollade vi bara på tv och satt vid datorn.. Sen började vi göra oss iordning och fixa maten =) gott! Har liiite klegg kvar som jag kommer stoppa i mig typ snart =P Strax efter åtta gick vi upp till Hannah! Det var trevligt! Dansmatta och karaeoke =D haha jag och Linda var ju väldigt duktig! Sjöng Britney =P haha.. Vid tolv ungefär gick vi in mot stan! Det vart Oscar! Hade jättekul!! =D Mycke dans vart det =)

Får se vad som händer idag.. en promenad eller annan träning skulle verkligen behövas!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja våran insats på karaoken var ju grym!! Ha ha... "Oh baby baby" *basröst*

2007-03-04 @ 17:34:51
Postat av: Linda

vafan mitt namn försvann när jag skulle skicka kommentaren! >:o/

2007-03-04 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0