Bye bye

Har nyss ätit en Grape Frukt! Yummie! Försöker hålla mig vaken!! Tierd..! Hannah är snäll och skjutsar mig till tåget, hon tyckte det var onödigt att mamma skulle behöva åka från skönvik bara för att skjutsa mig så här sent ;) Gulligt av henne!

Ja det var ju tänkt att jag skulle åka till Göteborg! Men ikke, Mohammed kom till Malmö från Tyskland igår.. sa att jag skulle åka tåg till Malmö och ta med mig passet!! Vi kanske skulle åka utomlands istället (!!) =D Inte mig emot! Men vi får se hur det blir, verkar inte som att dom hittar nån bra resa! Så det blir kanske Göteborg och Strömstad i alla fall! =) Men det blir oxå härligt! Mohammeds syrra hoppades att vi inte skulle hitta nån resa =P Om vi åker så blir det jag, Momme, Ali och hans nyblivna fru =) Spännande att se vad det blir! Alltid ute i sista sekund! =P

Å jag har beställt O.C. säsong 3!! Beställde i Onsdags tror jag och IDAG låg det i brevlådan! Jäklar vad fort det gick! Har sett ett avsnitt ikväll.. Härligt när jag kommer hem och kan se resten! Är ju sååå bra!!

Nu är det bara 7 minuter kvar tills Hannah kommer! Måste på toa och fixa ihop väskorna!! =)

Men jag kanske uppdaterar så ni vet vart jag hamnar ;)

Ha en bra helg! Tjing!

Kommentarer
Postat av: nudel

Men värsta resa i sista sekund. Om man ändå hade en sån att bo ilag med. Björn han är livrädd för allt som har med flyg och båt att göra ;[

2007-05-12 @ 00:27:49
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: joxzephine

Ha det toppen o ta hand om er vart ni än hamnar! :)Kram

2007-05-12 @ 09:12:48
Postat av: Veronica

Gud så spännande! Ha en trevlig resa!

2007-05-12 @ 13:01:18
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0