Lördag


Har varit och fikat idag med Jossan och Tulay idag! Va jättetrevligt! Ska göras om =) Ska även simma nån dag tillsammans! =) Jag måste verkligen komma igång med träningen.. Får se hur de blir med den saken!

Nu är jag trött och ska vila lite.. Sov hos mamma i natt! Va hos Gertrud och Björn igår, Björn fyllde år! Va stort "fruktfat" till middag =) Jättegott, massa frukter jag aldrig ätit förut.. fanns ju även kyckling, skinka eller kalkon kanske de va och rostbiff..! mums mums!

Mohammed åkte till Tyskland i Torsdags.. jag kommer va själv en vecka nu, sen nästa fredag åker jag ner och möter honom i Göteborg! Vi ska vara i Göteborg och Strömstad en vecka *skönt* Kanske blir lite shopping då =) Ska försöka hålla hårt i plånboken tills dess! Men det brukar ju inte gå så jättebra..!

Nu ska jag nog gå och vila..! Hanna och dom skulle grilla ikväll igen, men jag tror inte jag orkar det.. Kanske blir en film med Malin, Christian och Sara eller så åker jag till mamma igen =) Får se!

Ha en trevlig helg! Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Nudel

åååh, ÄNTLIGEN en uppdatering.. men inget fick vi veta om magen ;-(

2007-05-05 @ 23:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0