Inte hänt nåt mer

nope.. inte hänt nå mer sen imorse =(
Va hos bm.. allt såg bra ut.. har det inte hänt nåt NÄSTA fredag så får jag göra ett ul då för att se att allt är bra där inne.. sen bestämmer dom väl om igångsättning.. Men jag hoppas VERKLIGEN inte att jag ska behöva vänta tills dess!!! =/ Senast i helgen hoppas jag på att han kikar fram..!

Så den 14:e blev det inte.. för jag tror inte han kommer inom 5 h =P

Nu är jag med momme hos hans kusin, sover nog här inatt ifall det händer nåt =) Har väskorna med mig! En till mig och en med bebissaker.. Jag ska ju softa på hotellet ett tag tänkte jag så då har jag ju lite packning =P Måste nog ta med mer saker sen beroende på hur länge jag kommer bo där.. Får väl se hur det går med huset!

well well mina vänner! Vi får vänta ett tag till =)

Skriver jag inte imorrn så har jag antagligen åkt in inatt ;P

Kommentarer
Postat av: EmmA

Önskar lycka till när det väl e dags! Det är så spännande med de sista dagarna.. :D

2007-11-14 @ 19:00:52
URL: http://emmadeckmar.blogg.se
Postat av: Emma

Ojoj..va spännande!!!!!

2007-11-14 @ 19:50:09
Postat av: Fia

Attans å jag som ville ha rätt:-) Bättre lycka imorn då! :-)

2007-11-14 @ 20:02:10
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0