Hej på er!

Tänkte ta och uppdatera en lite snabbis innan jag intar soffan för att vila lite =)

Imorgon är det 4 veckor till BF...! Nära nu =) Jag jobbar 2 v och 2 dagar till from måndag!
Igårnatt 11/10 fick Jossan sin lilla flicka =D Ska bli så kul att få se den lilla.. Och jag är väldigt nyfiken på vad det blir för namn!! Jag hoppas allt gick bra för er!

Huset går seeegt.. =( Fast i helgen är det tänkt att köket ska sättas upp, än så länge verkar det som att det blir av! Hoppas att allt blir klart så det inte måste vänta till nästa helg eller nåt sånt för att fortsätta..
Sen kaklet till badrummet uppe som nästan var klart, är försenat TIO DAGAR!! Kul..! Bara en liten bit kvar på golvet var det.. =( Och så länge det inte finns nån toa går det ju inte att bo där.. Men dom ska börja med badrummet nere så länge istället.. Vad som mer är kvar:
* Lägga golv + sätta upp lister i 2 rum nere
* Måla och lägga golv i datarummet uppe..
* Lite kvar att måla i hallen/trappen där det blivit märken
* Måla köket + sätta upp det då..
* Båda badrummen..
* Golvet nere i lilla hallen
Sen är det mesta gjort.. Då är det bara att packa upp allt och inreda.. När det blir får vi se då.. Jag lär få bo hos mamma minst 2 veckor till.. Jobbigt att allt alltid ska dra ut på tiden.

Jag har lite kort på kameran, men har inte laddat upp dom på någon dator. Så vi får se när ni får några bilder =)

Idag har jag och mamma fikat hos mormor, jag fyllde år i onsdags =) Hela 22 år! Blir kalas för "några nära" nästa lördag, i helgen var dom bortrest.

Skulle åkt till Tulay ikväll oxå hade jag tänkt men jag är jättetrött.. Så jag tror det blir soffan hela kvällen här hos mamma.. Idol ska jag se! Missade det förra veckan då det var Bolagsverket "stora" personalfest på Södra Berget. Det var trevligt.

Imorgon ska jag kanske träffa Hanna och Diana på stan och fika igen (gjorde det i onsdags när jag fyllde år). Men jag har inte pratat med någon av dom så vi får se hur det blir. Tänkte ta en sväng till Tulay imorgon istället om det passar henne =)

Så, nu har jag skrivit lite =) Får se när det blir nästa gång! Är fullt upp, har tom inte hunnit läsa bloggarna jag själv brukar läsa varje dag annars! Så jag ligger nog lite efter.. Har inte allas adresser här heller utan dom ligger under favoriter på datorn i huset. Det får jag ta nångång sen när jag har tid ;) Som jag inte kommer få mer av närmaste tiden verkar det som =P

Nä, hej hå på er!

Kommentarer
Postat av: Nudel

GRATTIS i efterskott =) Vääääldit nära till bebis nu. Bebis kan ju komma när som helst =p Som jag brukar säga. SPÄNNANDE! =)

2007-10-12 @ 22:49:31
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: MallanM

Ja nu är det inte långt kvar tills bäbis kommer ! Spännande! Hoppas allt går skitbra me huset nudå, så att det är klart tills den lille behagar att titta ut ;p

2007-10-13 @ 10:09:40
Postat av: nudel

Tack för kommentaren. Svarar här..
Jeansen känns ju bra och jag känner mig relativt bekväm men jag ÄR fortfarande smal och det gör ju att jag känner mig obekväm i ALLT =/
.
Även att jag väger 1-2kg mindre nu än vanligt så då jag väl gått upp dom kilorna så kommer byxorna kännas FÖR tighta i midjan. Dom sitter redan slimmat där. Ha ha, jag med mina problem =)

2007-10-16 @ 12:14:46
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Nudel

Ursäkta mitt eviga tjat men nu är det snart dax för dig att kläcka. En sista magbild vill jag allt se. Och veta hur det går i huset. Säkert fler som vill veta/se oxå =)

2007-10-24 @ 00:17:35
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0