Frissan!

Jepp imorrn försvinner detta om allt går som det ska ;)

 

Tänkte klippa lite nedanför axlarna eller där omkring! Vill fortfarande kunna sätta upp det.. Vet att jag säkert kommer ångra mig.. men va fan, har ju haft så här huuur länge som helst! Måste ju våga nån gång! Och förhoppningsvis växer det ut ;) Men färgning blir det inte förrns i oktober..

Håller på att plocka undan lite här innan tvn börjar 20.00...
SUCK, kläder på golvet FAST man sagt att man ska slänga det om det ligger där =P Några strumpor har det blivit, men va fan kan ju inte slänga hans jeans direkt..!? gaaah!! Förstår inte problemet med att lägga i tvättkorgen istället för på golvet?!

Lyssnar lite på rihanna.. me like:

http://www.youtube.com/watch?v=yb_aa8n2mQE 

http://www.youtube.com/watch?v=kUpsX7ihHdY&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=7bH0p4fpMdY&mode=related&search=

Nä nu ska jag väl fortsätta grejja på lite! Vet inte varför man fastnar framför datorn mellan varje steg =P

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja VÅGA KLIPPA nu! *applåderar* ;-)

2007-09-12 @ 20:26:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica

Det växer juh alltid ut :]
Å sen tycker jag att det känns mycke fräschare när man kapat en bit!
Haha, min karl här hemma verkar oxå tro att golvet är nån slags tvättkorg. Men sen får han skylla sej själv oxå när han "aldrig har nå rena kläder" :D

2007-09-12 @ 21:20:48
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Nudel

Ooooh, spännande!! Ser fram emot efterbilderna ;) Rihanna e bra. Hon blev ännu bättre i mina öron då jag fick reda på hennes ålder. Inte alls gammal hon ju.

2007-09-12 @ 21:59:37
Postat av: Nudel

Justjah! Har ju inte svarat på kommentaren ang vikten. Ja, då jag rör mig måste jag äta extra mycket. Men det konstiga nu är att jag äter på samma sätt och rör mig på samma sätt. Men ändå händer INGET. Förut kunde jag gå upp liiite i alla fall även om jag rörde mkt på mig.
.
Så svårt att gå upp i vikt då man älskar att vara ute och röra på sig =/ Men men, det är nog mycket psykiskt i det oxå. Jag känner mig jättelycklig just nu men säkert är de nån spärr någonsnats. Sånt omedvetet som stannar upp allt. Eller så är det den där infektionen jag bär på som jäklas med (påverkar) vikten. De bli nog bar någon vacker dag framöver. Men fram till den dagen då jag är näöjd med min vikt kommer jag att klaga och må dåligt =p

2007-09-12 @ 23:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0