Hello! =)

Ja det var ju några allafall som läser min blogg ;) Kul..! =)

Vet inte vad jag ska berätta rikigt.. Igår jobbade vi över lite.. det blev 2 h för mig.. Och nästa vecka blir det en eller två kvällar och snart är det lördagsöppet igen.. Bra med lite extra pengar nu när jag kommer bli fattig ett tag framöver ;)

Igår var jag och momme även och beställde kakel!! =) Vart inte som jag tänkt (som vanligt) men det blir nog bra, inget man lessnar på kanske och stilen håller nog länge.. Lite tråkigt att det blir samma färger både uppe och nere men.. Nere blir det svart golv, vita väggar och svart "dekoration" bakom toan och vid badkaret på nåt sätt. Uppe blir det samma vita väggar, annat svart golv, sjösten tror jag det är.. och en sån rand bakom toan oxå.
Ni får ju se allt när det är klart =) I hallen, köket + hallen nere blir det oxå svart..avlånga plattor, 60+30 plattor tror jag det var..  
Ska bli så kul när allt är på plats =D Hoppas bara att inte handfatet uppe blir för stort, men med min tur så kommer det väl bli så..
Vi har även beställt toa, handfat, badkar.. Tog ett badkar som dom hade som visningsex.. Nypris va 37 tusen nånting.. vi fick det för typ halva priset.. dyyyrt i allafall tycker jag när det nuförtiden finns bubbelbad runt 10.000.. Men det är bra kvalité allafall.. Och allt annat är ju svindyrt så det är väl lika bra att slösa vidare =(
Tog även ett visningshandfat så det fick vi för halva priset + kranar.. Men som sagt, hoppas det passar, jag har mätt och det är lite på gränsen.. går in lite i duschen.. men men.

Tapeter är nu beställt oxå, så nästa vecka kanske dom börjar tapetsera. Blir samma tapet i 3 rum =P Kuuul va! Men jag orkar inte tänka =P Det blir vitt, är lite strukturmönster i dom..! Men i datarummet blir det en annan faktiskt! Randig.. Och hallen blir vit, men där ska vi måla. Kan tapetsera sen om vi vill. Är lite krångligt vid trappen eftersom det är så högt från golv till tak längst nerifrån.. Så det blir enklast att måla. Och vi vill ju ha det klart fort!
I köket ska jag allafall ha dessa tapeter:

 

Det blir bara en vägg + vid fönstren.. Hoppas dom ser ut så där så dom inte har förändrats.. finns ju många olika med träd nu men jag gillar inte dom flesta.. Men denna har jag tyckte om länge! Får hoppas att det blir bra! I och med att vi ska ha det på en hel vägg kanske det inte blir lika fint.. Vi får se!

Längtar tills man kan handla lite inredning!!! Vill inte göra det nu så man har så mkt att flytta med sig..!
Detta ska jag ha i alla fall i nån slags kombination, inte bestämt än, bilder från Cult Design:

     

Cult har ju såå snygga saker!! =)

Nä undra om man ska fundera på middag kanske? Vette tusan vad man ska äta =/

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Va fina prylar =)

2007-09-06 @ 19:15:30
Postat av: josephine

tror d blir skiiitsnyggt! Jag älskar svart & vitt!!
:)

2007-09-06 @ 20:21:06
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: nikita

aa vi var skeptiska till att gå dit igen, men samtidigt har dom ju bra möbler , och vi var ute efter mer ordentliga soffor , som håller några år..
dom flesta skinnsoffor är ju inte äkta skinn, men dessa var äkta å då bör dom hålla =)
nee har ju tyvärr ingen bild på den vi beställt från början :/ har letat som en tok, men hittar inte..
Snygga grejjer från cult!

2007-09-07 @ 14:01:51
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Jennifer

den där kombinationen från cult har jag sett i nån annans blogg tidigare :) beundrar dem sååå mkt!
tack för kommentaren i min blogg btw

2007-09-08 @ 17:30:48
URL: http://ettjennifer.blogg.se
Postat av: sara

Hej! Vad kul att du läser min blogg och att du lämnade ett avtryck, nu kan jag ju kika in här på din fina blogg också! Cult design har många fina saker. Just nu vill jag ha flaskan man kan ha diskmedel i, snyggt på köksbänken!

2007-09-08 @ 22:52:08
URL: http://www.micasa.blogg.se
Postat av: sara

Jag tror inte att man kan köpa cult design saker via nätet, men man vet aldrig. Däremot om du går in på deras hemsida www.cultdesign.se och klickar på återförsäljare så kan du se att på hela 4 ställen i Sundsvall säljs det Cult Design. Lycka till!

2007-09-09 @ 19:48:20
URL: http://www.micasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0