Shoppat

Jepp! Fick höra på jobbet idag att det var 25 % på ALLT på rummet!! Wiho! Det kunde jag ju inte missa, eftersom dom har Cult Design =D
Men dom hade ju såklart inte allt =/ Men jag fick med mig:
3 fat/underdelar
tvålpump
tandborstmugg
2 ljushållare (ska ha tops i ena och kanske ljus i den andra)
salt & peppar kar
Så nu saknas till att börja med diskmedelspump och ev den man kan ha olja i..
Hittade även en cool toarulle-hållare/tidningsställ =D Just nu ligger tidningar på golvet i badrummet, men i huset ska det bli ordning ;) Lite dåliga bilder:

 

Sen hade dom även Lundmyr saker! Det visste jag inte! =) Har iofs inte varit där på över ett år kanske!! Inte sen dom byggde om allafall.. Så det vart lite sånt oxå =)



I helgen var jag på marknad i huddik + dollarstore och albert & herbert.. Vart lite småfynd.
Bl.a. två alfons-klädplagg och en annan body, va 3 för 100 kr =) Och små strumpor köpte jag =)
Ramar och lite annat joxs vart det på dollar + albert..



En annan söt liten sak jag köpt på H&M, säkert mysig att åka hem i för lillen =)




Det var väl kul med lite bilder för er som inte orkar läsa så mkt ;)

Tänkte att ni skulle få en liten tjockisbild oxå =P men jag vette tusan vilken vecka det var i =( Så dålig på att lägga in bilderna från kameran så jag glömmer ju bort. Lite störigt! Men det kanske är i vecka 27-30 nångång =)



Är fortfarande dålig på att knäppa, brukar gå ett tag mellan gångerna.. Men men..

Nu ska jag göra mackor och hoppa till tvn! Till middag blev det bara fil, orkade inte laga nåt, så då får det bli lite mackor =) Ikväll blir det Sjukhuset och Top Model eftersom det inte är Idol..!

Herrå!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina grejjer du shoppat!
Å fin mage du har :]
Jag drömde om dej häromnatten *fniss* Jag fick känna på din mage!

2007-09-10 @ 20:37:09
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Hej hej, oj vad du shoppat! Den där "kosse-fleecen" har Oscar oxå..sååå söt!!!

2007-09-10 @ 21:00:12
Postat av: Nudel

Jihooooow, alltid lika roligt att läsa då du uppdaterat. Fina prylar/kläder du köpt =] *petar på bäsmagen*

2007-09-10 @ 21:23:05
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: josephine

Lundmyr e sååå fint! :) va duktig du e som knäpper på magen! mer sånt!! :D

2007-09-10 @ 22:46:22
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Rikke

*leR*
ja jag kan förstå att de känns...
Ang dansen tänkte jag...
Du börjar bli stor nu...
Är det för maten eller är de för att du lagt av med dansen?!*tsss*

2007-09-12 @ 18:57:36
URL: http://www.rikkenilsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0