Förlåt

att jag inte bloggat idag ;)

Ms mamma kom inatt. Och imorse när Eric vaknade ville hon ta honom (hon ville inte väcka han inatt) fast hon endast sovit nån timme själv! Så jag fick sova vidare. Snällt! Annars brukar jag ju slänga in ett inlägg på morgonen.
När jag vaknade städade jag undan lite.. Och kirrade en paj! Mickis, Walle och Johanna kom hit! Va väldans trevligt! Blev bara nåt kort, men har inte fört över dom till datorn så det kanske kommer imorgon. Dom åkte inte förrns vid 16-tiden tror jag.

Jag och mamma tog en promenad vid 17 i en timme! Så härligt i det här vädret!! Och det skulle va fint hela veckan =) Hoppas!

Imorrn åker nog jag och svärmor och handlar lite mat, har inte så mkt hemma nu.. Annars inget inplanerat vilket känns skönt. På torsdag ska Eric få spruta igen, får se hur det blir med feber denna gång, sist slapp han. Kanske att jag och Hannah skulle ta en promenad då oxå.

Ikväll är det TV som gäller... Höjdpunkten är väl DH! ;)  

Nu ska jag äta lite paj som blev kvar sen tjejerna va här!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: pinglan

å, vad jag har saknat dig! hihi! nu ska jag bänka mig, ugly betty börjar ju idag också:-D

2008-04-22 @ 19:48:21
URL: http://pinglanm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0