Helgen är här!

Imorse blev det en morgonpromenad i dimman! Det var härligt faktiskt! Är nöjd om jag kommer iväg varannan dag!

Idag är det föräldraträff! Ikväll har vi middagsgäster..

Därimellan vet jag inte vad som händer... Ser ju ut som ett bombnedslag här som vanligt. Så det blir väl lite städning kanske.

Måste iväg på Ica Maxi oxå.. ska köpa mer ersättning. Ska börja med NAN2 nu och se hur det funkar.. Hans mage var inte nå annorlunda igår/natt.. Men det ändras ju inte på en dag. Däremot va bajset lite fylligare imorse ;P Kanske för att jag inte ammade igår! Men jag ska fortsätta amma, fast bara när brösten är helt uppfyllda, annars blir det bara krångligt och han blir grinig.

Nu sover Eric och jag ska spela lite Luxor!

Later!

Här ligger han i fina vagnen som fortfarande står hos mor min..
image452


Kommentarer
Postat av: IdaB

Åhhh vilken underbar vagn!!!!!

2008-04-04 @ 12:25:38
Postat av: Frida

Hej! Får jag ställa en personlig fråga? Varför ger du Erik ersätting.. har du slut på mjölk? Jag är bara nyfiken, funderar själv hur man ska göra.. alla gör ju så olika..

2008-04-04 @ 14:30:47
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: nikita

ja de är skönt me en lite enklare vagn för shoppingturer ;) aha ja gillar inte delade handtag ja :P men smaken är som baken ;)

2008-04-04 @ 16:46:55
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0