Here I am

Kanske många som jag som inte hamnar vid datorn lika ofta nu när det börjar bli härligare väder? ;) Och när jag väl hamnar här så måste jag ju läsa alla bloggar innan jag uppdaterar själv ;P Men nu har jag bara läst hälften, och eftersom jag inte uppdaterade igår så får jag läsa vidare sen då!

Tog nyss upp Eric så svärmor får sova vidare, han sover fortfarande inne hos henne *LYX LYX LYX*

Igår va vi på babysim, han verkar gilla det mer och mer =) Igår plaskade han jättemkt med händerna i vattnet, det har han inte gjort förut. Då har han mest kikat omkring. Skrev upp oss för fortsättningskurs till hösten! Då ska det börjas med dykning, spännande! =)

På eftermiddagen kom pappa och Ingalill, så nu är min deklaration inskickad! Skönt! Men kommer måsta skatta runt 40 lax... inte kul! Där försvann typ alla mina pengar. Men men, skönt att ha det gjort på en gång! Får se hur jag ska skrapa ihop pengar till resa, men det brukar alltid lösa sig på nåt vis =)

Idag måste jag in på jobbet och lämna in FK-papperet, ansöka om semester och få inloggningsgrejjs så jag kan gå in på "Insidan" hemifrån. Kanske blir en kebab oxå. Måste även på apoteket och köpa bifidus och bepanthen. Sen kanske det blir en sväng till birsta. Ska kolla vad Tullan ska hitta på oxå =)

Lite pix kan jag väl bjuda på oxå!

Hanna, Diana, Wissam och Muris va här och käkade i Söndags, MKT gott!! Svärmor kan!
image615

Eric gillar vatten =) Vill ha mer och mer =)
   

Love love love!
  

Jag har åkt med Momme på MCn för första gången oxå =) Ner till City Gross bara, det va lite kul faktiskt! Jag älskar fart, fast jag har blivit lite mer rädd sen min krasch. Shit, måste va 3 år sen nu! Men det blir nog mer svängar! =)


Nu får det räcka =)

Hej svejs!

 


Kommentarer
Postat av: Mitt Liv Som Jag

Hejsan! Jo, visst hade jag babycool! :D Roligt att du kikade in där. Stängde den dock pga jättedåligt underhåll.
Hur visste du att jag hade den? :D

2008-04-29 @ 10:03:16
URL: http://www.mittlivsomjag.com
Postat av: Frida

Hehe, vi verkar ofta ha köpt likadana kläder till våra killar!

2008-04-29 @ 16:42:26
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: emma

Hej, till veckan kanske?

2008-04-29 @ 17:50:48
URL: http://emmzan80.blogg.se
Postat av: halaa

HANE
SÅ GOOO. saknar han . bryr mig inte om vädret du får fortsätta skriva som innan . jag går in då o då o blir skitbesviken när d einte finns nått nytt . KOMGIEN

2008-04-29 @ 19:40:37
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

aha vad beställde du då?? hihi. Du kommer bli kanon nöjd med kläderna de lova jag.. hihi

2008-04-29 @ 20:39:46
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se
Postat av: nikita

vadå ska du betala tillbaka 40tusen på skatten :O

2008-04-29 @ 21:09:27
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0