Hos Tullan

Jepp.. sitter hos Tulay. Hon duschar Elias nu och Eric sitter i gåstolen..

Idag hängde jag och Eric med mamma till mormor och hälsade på, fikade lite och kollade på kort. Va där lite mer än en timme. Hon orkar nog inte så mkt mer. Är glad så länge hon förstår lite vem man är allafall =) Mamma har gjort ett ablbum med massa kort och text till henne som hon kan kika i, så hon får se oss alla =)

Efter det åkte vi på babyproffsen en snabbis och kikade på en sommarvagn.. Vill ju ha nån slags "paraplyvagn", om vi ska utomlands så är det ju lättare att ha med en sån. Vet inte riktigt vilken jag ska välja, vissa kändes mer rangliga än andra. Dom hade ju erbjudanden på några nu, får se om det blir nån av dom..

Jo just, vi ska kanske åka till Libanon i juni =D Hoppas de blir av.. att det är lugnt där. Rätt många som ska åka, bla några kompisar till Momme i Malmö med deras familjer. Sen lär väl hans mamma och några åka oxå kanske. Nice nice!!! Roligt när man är många, och dom har oxå småbarn =)

Jag vill ha maaat! Ska ta ett snack med Tulay, nu har dom duschat klart!

Hörs imorrn! Om jag inte orkar slänga in nåt onödigt inlägg ikväll när jag kommer hem.. antagligen inte =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja så fort vi flyttat in äre bara att komma ;-)

2008-04-19 @ 21:00:44
URL: http://emmzan80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0