Jag har blivit utmanad


Jag har blivit utmanad av Emma, http://emmzan80.blogg.se/


Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003

Hmm.. Minne som en fisk! Men lite kan jag nog komma ihåg! Tog slut med Alex det året. Och jag började sista året på gymnasiet. Jag fyllde 18! Så jag tillbringade lite (eller rätt mkt) tid på krogen, träffade även Mohammed då! =) Så då blev man ju lite smått kär där i slutet av året! ;) Hände lite andra saker oxå antagligen =P Men detta får räcka för er läsare!

Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998

Ja då var jag ju hela 13 år! Wow ;P Nyss blivit tonåring! Vad gjorde jag då?? Gick i skolan.. spelade fotboll. Umgicks med kompisar. Typ! Intressant?! haha..

Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993

8 år.. Ja då räknade jag väl matte och tyckte skolan va hur kul som helst ;D Spelade nintendo och lekte med Barbie! ;)

Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988

Liten en.. 3 år! Då lekte jag väl antagligen oxå med barbie ;) Jag älskade att leka med Barbie, med Frida! Ungefär från den här åldern kanske och rätt många år framöver ;)

Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983

Ja då var jag vääääldigt liten, så liten att jag inte ens fanns! ;P



Nu utmanar jag: Tulay, Malin och Sara! =P

Kommentarer
Postat av: Tulay

Hahaha jag kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde igår..

2008-04-07 @ 18:25:12
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Mikaela

japp ja kan då. Blir super det...kommer till dig vid 12.

2008-04-07 @ 18:28:53
URL: http://www.milino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0