Kalas

Johnny fyllde år så vi åkte iväg till mamma. Jag Eric och svärmor! Mohammed jobbade. Johnnys dotter var där med sin Amande och lilla Alex som är 2 v yngre än Eric.
Svärmor hade marinerat god oxfile och kyckling som vi grillade, även gjort tabouleh, till det potatisgratäng *såååå gott*

Eric var finklädd med skjorta och jeans
 

Jag, Mimmis, Alex, Eric och Amanda


Eric fick prova Alex bumbo
   

Mormor, farmor och Eric =)
image603

Födelsedagsbarnet, årets första grillning!
   


Amanda fick leka med mina gamla barbie-grejjer


Det var en trevlig dag! =)

Imorrn blir det vårmässan med Linda, Elena, Hannah och Sam.
Sen på kvällen kanske Hanna och Diana kommer och käkar. =)

Go kväll!




Kommentarer
Postat av: lotta

En sånn snygg skorta har Bon med, jag köpte den på mellandagsrean..=)
Han har bara haft den en gång och det var på en 60-års fest.
Visst är det roligt att klä bäsarna i nått annat än body och mjukisbyxor?

2008-04-26 @ 21:47:35
Postat av: lea

åååå gott med grillning,det såg underbart gott ut
*slickar mej runt munnen* :)

2008-04-26 @ 22:19:53
URL: http://lea83.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken liten snygging i skjorta! ;)

2008-04-26 @ 22:31:57
Postat av: halaa

saknar mamsen hihi

2008-04-26 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0