Kära Dagbok

Nu har jag ätit min sista chokladboll, iallafall innanför husets väggar! Wish me luck! Kunde ju inte ha varit en bättre start på dagen! Trots lite sömn inatt så blir man glad av att se solen skina! Underbart! Det blir allt en morgonpromenad här. Sen ska jag till Birsta med Mickis och Walle!

Inatt när Eric vaknade fick han bara 100 ml ersättning, brukar ge 200 men då brukar han inte dricka upp allt. Vill även att han ska vänja sig att inte äta lika mkt då, han somnade om direkt när det var slut, då bytte jag ut flaskan mot nappen. Men nu kändes det som att han vaknade mer bara för det. Han åt 20.50, 00.20 och 04.00, så det var ju 2 ggr inatt. Ett tag åt han bara en gång. Men vad gör det om 100 år? Är ju inte så farligt mkt. Får se när vi börjar med att försöka få honom sluta äta på nätterna, väntar ett litet tag till iallafall, tills vi är riktigt laddade för vakna nätter. På bvc tyckte hon när dom är runt 6 månader om det inte går till sig av sig själv. Får väl se hur det blir när vi börjar med välling, kan ju hoppas att han dricker det!

Igårkväll gick jag och Hannah en promenad med våra grabbar. Jag bytte till sittdelen i vagnen, känns bra!

image544


Sist men absolut inte minst!! Idag blir lillen 5 månader! Min lilla prins!! Love him sooo!



Later!


Kommentarer
Postat av: Linda

Såg inte alls tokigt ut att ligga nerbäddad i den där vagnen..
:)

2008-04-16 @ 08:33:20
Postat av: josephine

Grattis på 5
månadersdagen! Elika började sova hela nätter när vi började med välling.

2008-04-16 @ 08:33:59
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Ja så kan vi ju göra. Men ska vi säga att vi åker vid 11. Så syns vi vid ingången på birsta city huset.

2008-04-16 @ 08:47:24
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Emmy ;)

Grattis Eric, på 5 månadersdagen!

2008-04-16 @ 13:52:43
Postat av: Linda

Hallååå!! Vart är alla inlägg då... vill ju ha nåt att läsa när jag sitter på telefonpass!! =P

2008-04-16 @ 14:10:25
Postat av: lotta

Tror nog inte att det spelar nån roll oavsett vad de säger på Bvc ang "nattamaten!
Vill Eric ha mat på natten så ge han det fast han blivet 6 månader.
gå på "magkänslan", vad känns rätt för just er.
Nu när Bon är förkyld har han fått sovit med oss ena natten för han hade det så jobbit.

gratta eric så mycket!

2008-04-16 @ 15:49:59
Postat av: Tulay

Jaaaa men självklart! Du är en av dom närmaste nu!
Kramisar

2008-04-16 @ 19:39:00
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: halaa

GRATTIIS TILL MIN ÄLSKLING!!. läser varjedag o tittar på bilderna. hihi saknar er pusss

2008-04-16 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0