Nya vanor och nappar

Ska försöka börja komma igång med morgonpromenader! =) Så idag blir det en prommis strax! Solen skiner! Härligt! Igår gick jag och mamma en sväng, va jätteskönt!

Har beställt nya nappar till plutten! Det ska stå Eric där! Va lite rabatt så då passar man på!
image445  image446
Från www.namnnappen.se

Natten va inte lika bra som igår *gäsp* Han vakna flera gånger och hade det tjorvigt med magen stackarn.. Och jag har gungat han mkt i babysittern så jag har inte sovit så bra. Men blir förhoppningsvis piggare av en prommis! Positiva tankar! ;P Skulle helldre lägga mig på soffan en stund medans han sover.. Men ikke! Skönt att ta en tidig promenad, är ju alltid uppe runt sex-tiden ungefär, och då finns inte mkt att göra. Och tar man en prommis då så behöver man inte tänka hela dagen sen att man kanske skulle ta en promenad, då får man göra vad man vill och lata sig resten av tiden ;)

Så! Later mina vänner! Nu blir det påklädning!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh...på fredag ska jag med barnen och en kompis och hennes dotter till Drakborgen hela dagen..du vet det där nya i Birsta. Men häng med om du vill du oxå!

2008-04-02 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0