Away


Update
Glömde ju säga att vi gick 4 (!) varv imorse på promenaden =) Vi brukar bara gå 2!!! Väldigt duktiga kände vi oss!


Nu är jag och Eric hos Linda och Christer. Blev erbjuden dinner som man inte tackar nej till =P Momme jobbar han. Tråkigt att sitta hemma själv!

Eric far runt på golvet här, Linda hänger med litegrann ;) Fullt upp, haha! Så jag tar chansen att slappa lite i soffan med datorn =D Han reser sig nu mot allt han kommer åt..! Han är som en virvelvind mitt lilla busfrö! Så duktig!

Har inte hunnit med så mkt idag, var ju och käkade lunch. Sen åkte vi hem och jag vilade lite tlls M skulle göra sig klar för jobb. Som tur var tog han MCn till jobbet så jag kan ha bilen. (har sålt min)

Eric sov mellan 15-16.30. Försökte väcka honom lite när jag skulle åka, satt på kläder och grejja, han vaknade till och blev lite irriterad men somnade igen. Bilen är ju till för att sovas i. Men när vi kom fram så vaknade han i alla fall. Får se vilken tid unge herrn somnar för kvällen, jag tippar på 20-21.

Nu ska vi se på The Hills. Lindas favvoprogram! =) Jag har oxå börjat gilla det =P

Undra om jag hittar någon söt bild här på datorn! Ja det fanns ju inte mkt, hon har dom på andra datorn. Men denna hittade jag. Hos Hannah för nå månader sen!


Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0