Day in town

Har varit i stan nästan hela dagen. Började med lunch på Bite Line. Smarrigt! Sen hängde jag med upp på jobbet en liten stund och hejjade. Eric kröp omkring och rev i papper, det fanns mkt att kika på =) Lämnade in sista ledighetsansökan och den 19:e Januari börjar jag jobba om allt går som det ska! Kommer gå fort dit..!

   
 

Gick sedan ner för trappan till stan ;) Har varit skönt att sitta så nära stan, i nya huset hamnar man lite längre bort, vilket kan vara bra för plånboken ;) Där mötte jag upp Mickis först och fick mitt paket hon hade till mig, surrade en liten stund. Sen gick jag och träffade Tulay och Elias. Vi shoppade lite och fikade på charm. Gick omkring, mötte Therese och Malin med sina barn =) Sen träffade vi Linda. Tulay gick hem och jag och Linda fortsatte shoppandet lite ;)
Jag handlade rätt mkt fast jag ska försöka hålla i pengarna, så några saker åker faktiskt tillbaka! En kjol, en tröja och en mössa. Känns bättre för plånboken! Mamma skulle lämna tillbaka det =)

Detta fick jag med mig hem i alla fall. Utan att betala! Presentkort på Vision (även 60%) och rabattkuponger jag fick av Tulay på Name it. Eller jo, taights från Vero Moda fick jag betala, får se om jag behåller dom =) Men det tror jag!

Jättefin topp - Fred Perry


Skön "kofta" - Koppartrans


Taights med knappar nere bak på benet - Vero Moda


Gråa byxor - Name it


Så lite blev det i alla fall =)

Eric somnade i bilen när jag hämtade M från jobbet vid 19. Och efter välling hemma i sängen fortsatte han sova. Skönt! Nu ska jag käka pizza (igen) och läsa lite bloggar. Sen blir det nog TVn. Imorrn åker jag till pappa vid 14-15 tiden och är där ett tag innan jag lämnar Eric. Sen blir det en liten tjejkväll och utgång! Nice =)

Men just ja, glömde nämna imorse att jag fick sovmorgon. M gick och la sig tidigare än mig igårkväll (!) Har typ aldrig hänt.. Så imorse vid 06 tog han Eric och jag sov till 08 ungefär.. Fast jag hörde dom uppe typ hela tiden men det är ändå så skönt att bara kunna ligga kvar och dra sig! Imorrn blir det väl andra bullar, fast det gör ju inget eftersom jag får sova ut på söndag igen =D

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: lotta

Oj, de är inte många månader kvar tills du ska börja jobba. Har Eric fått nån dagisplats?

2008-08-29 @ 20:11:45
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

kul att ses idag..

2008-08-29 @ 20:31:55
Postat av: Frida

Hej och hå! :)

Jag har glömt att svara dig Lotta, sorry. Vet inte vad jag ska skriva, du skrev så exakt.. :) Theo äter ganska lika som Eric fast mer mat och mindre välling. Och ibland lite oftare. Kan skriva mer exakt på min blogg nån dag! :) Kram på er!

2008-08-29 @ 20:59:06
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Natalie

tack ska du ha! =) Gud vad stor han har blivit! Tiden går fort!!=) ha det bra!

2008-08-29 @ 22:58:58
URL: http://natalieengmans.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!



Vilka fina saker du köpt! =) Jag vet att jag itne lagt upp men det kommer hehe. =)

Hoppas det fina vädret håller i sig ikväll! Vill inte ha nå regn som förstör frillan hehe =)



Hörs senare! kram

2008-08-30 @ 11:22:49
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: josephine

ohhh... Bite Line! :) Vi har käkat home-mede pizza o druckit vin. Man får försöka göra det bästa av Umeå! Miss u!

2008-08-30 @ 19:28:25
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: ingalill (bonusmormor)

2008-08-31 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0