Erics rum

Ikväll ska vi åka och hämta en säng jag fyndat på blocket till Eric! =) Kommer passa så bra i hans rum. Med lite färg på ;) Bild visar jag ikväll! Får väl se när jag orkar måla den, hoppas regnperioden försvinner snart! Skulle ju vara skönt att få det gjort innan vi åker till Libanon!

Hans klädskåp skulle jag behöva måla om oxå, så det blir samma vitfärg som skåpet jag målat!
Vill få klart där nuuuu! MÅSTE snarast ta tag i garderobsproblemet för mig! Vet hur jag vill ha det, måste bara åka till Ikea och kolla upp lite grejjs först. Sen skramla ihop pengar =P

Tog tempen nu, den låg på 38,1

Hej igen!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!



Att man kan shoppa så mycket..hehe jag likadan, man kan alltid hitta nåt! =)



Men hoppas lillkillen blir bättre nu då! Tråkigt om han ska bli sjuk! Men jag och sara tänkte kanske åka och handla lite imorn kväll eller nåt. Men vi kan ju höras imorn.



krya på dig Eric! =)



kram

2008-08-21 @ 10:36:45
Postat av: Linda

damp damp damp damp damp :P

2008-08-21 @ 11:17:42
Postat av: alexandra

Shit hurtbulle du är med din målarpendsel=)

2008-08-21 @ 13:15:42
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0