Förstog det!!

Kan man ana annat när det är karlar inblandade!? Det blir inget paradisbad för dom idag, hans kompis hade lovat en till unge att följa med. Bra när dom ska åka i en bil? Får ju inte plats.. Det visste dom väl?
Jaja.. dom skulle kanske åka och bada nånstans ändå. Får väl se hur det blir.
Jag kommer väl ändå att kunna göra lite av det jag ville, men det känns inte på samma sätt längre ;P

Jaja inget att haka upp sig på! =P

Vad hade jag tänkt göra idag?
Vid nio (när dom skulle åkt) tänkte jag lägga mig igen!
Se på våra bästa år 09.50
Ligga kvar i sängen ett tag till ;)
Kliva upp och städa
Göra mig iordning
Gå och handla
Hem och packa upp
Vänta på att vi ska till Jenny

Får se vad det blir nu. Momme lär ju inte vara pigg på att kliva upp 9 nu när dom inte ska iväg. Men jag ska göra ett försök att få upp honom ;P

Varför kan man bli lite irriterad över skitsaker?! Kvinnor! ;P haha!


Kommentarer
Postat av: Linda

Heeeej! Mäh vad synd! Hoppas du får en "relax"-dag ändå'rå ;)

2008-08-06 @ 08:09:51
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Sara

ja men vi får ta och bestämma nån dag framöver. Jag börjar jobba igen på onsdag nästa vecka tror jag....Jasså..ja, det vore kul att kolla vad han kan göra med min fula arm iaf...=P Är ju hyfsat missnöjd med tatueringarna jag har där idag.

Men hur länge blir han kvar i stan då? Vi hörs. Kram

2008-08-06 @ 09:44:53
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0