Miss me? =P

My last days!

I lördags var lilla familjen på Tillys dop, det var jättefint! Och Eric var duktig i kyrkan fast han var så trött! Blev sedan bjuden på smörgåstårta och jordgubbstårta ute i Bergeforsen. Mysigt! Och vi slapp regnet =) Tilly fick massa fina presenter! Av oss fick hon en bok, rosa barnvagnshänge och en svart skallra. Fanns tyvärr inte rosa kvar ;) Allt inhandlades på Designtorget. Finns ju så mkt fint där!
  

  
  
  

När vi kom hem klämde vi in ett middagsbesök, en kompis till Momme och hans tjej och barn. Det var trevligt =) Synd att det blev på samma dag som allt annat ;) Vi skulle komma till Jossan och Anders vid 20, men dök upp 21.30 då middagen drog ut på tiden. Hade jätteskoj och kul att träffa lite nya people! =) Sen gick vi på Oscar. Malin kom och umgicks ett tag oxå =) Jag glömde såklart min kamera på kvällen. Men snor nåt kort från Lina ;)

  
   
   

Linda och Christer var snäll och skjutsade hem oss och Eric. Det hade gått så bra så med Eric. Jag fick många mms-rapporter ;) Vi kom väl hem vid 03.30 ungefär. Eric vaknade till där när dom åkte så han hade lite svårt att somna om sen, gäsp! Men sen låg vi i sängen till 08 i söndags i alla fall. Jag sov väl 2-3 h.. Mamma var snäll och tog en promenad med honom på 1,5 h sen så jag fick sova lite till =)
Vi skjutsade Momme på jobbet vid 12 sen mötte vi Linda och Christer och käkade lite donken! Alltid gott dagen efter ;)
Sen åkte vi hem och bara slappade lite.

Jag såg ett jättefint bord på blocket som jag inte kunde motstå. Tänkte ha det i Erics rum, skulle vilja måla vitt. Lite annorlunda än vanliga lekbord från ikea tex. =) Kommer passa bra då det blir lite gammeldags stil i Erics rum! Men mamma tyckte inte man skulle måla det. Får väl se, blir inte än på ett tag i alla fall. Kanske får stå i datarummet oxå eftersom databordet är mörkt. Jag betalade 500 kr!


Nu är det ny vecka, tråkig start med tanke på vädret. Men jag har lite inbokat i alla fall =)
Ikväll ska jag nog på Klädparty med Hannah!
Sen imorrn ska jag träffa Malin och vi ska nog åka och fira Emmy i efterskott.
Sen på onsdag (kväll) har jag bokat tid hos frissan! 
torsdag ska jag och mamma till Noah och fira honom i efterskott.
Fredag vet jag faktiskt inget ännu =)
Inget i helgen heller vad jag kommer ihåg just nu.

Veckan kommer nog gå fort som vanligt! =)

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, tisdag passar alldeles utmärkt. Bara att ni bestämmer en tid =) Vi ses. Kram!

2008-08-11 @ 09:57:45
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Linis

Snyggt bord!!! Ett sånt har jag i stugan som jag har vitmålat (fast ett fyrkantigt)



Ha en tokbra dag! Kramis

2008-08-11 @ 10:29:16
Postat av: Linda

Oooh vilket inlägg! HÄRLIGT med mycket läsning!! :D Ska nog ta och beställa mina kläder till festen den här veckan.. så jag får det gjort! Jag och Sandra tänkte dra ihop en fika i veckan, men du hade ju ganska fullspäckat schema såg jag ;P

2008-08-11 @ 11:02:54
Postat av: malin

Hej!

Såg att sara redan skrivit att det gick bra på tisdag. =) Men jag ringer nåt senare från jobbet. Ha det bra! kram

2008-08-11 @ 11:08:52
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: -C-

Vilket ballt bord. Klart det ska målas vitt ;)

2008-08-11 @ 12:44:21
Postat av: hej

hej!

Kul med bilder, sånt vill vi ha mer av :)

Kramis

2008-08-11 @ 13:23:19
URL: http://kinda.blogg.se/
Postat av: pinglan

neeeeej! INTE måla vitt! Gör en omröstning, vettja!:-D

2008-08-11 @ 18:00:33
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp, det kan du få göra!

2008-08-11 @ 18:08:40
Postat av: Veronica

Kul med massa bilder!

Bordet var riktigt fint. Tycker absolut att du ska måla det vitt ;]

2008-08-11 @ 18:33:23
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: madde&wilmer

härliga party bilder:-)

2008-08-12 @ 08:56:59
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0