Morning

Nu är det väl dax för en uppdatering! Har inte "hunnit"... ;)

Vart ska vi börja... Jo i söndags! Då gick jag och mamma en promenad på morgonen.. Sen var vi mest hemma på dagen. Vi käkade middag på Canton med en kompis till M och hans fam. även Ms kusin var med. Eric smaskade på en slippig bläckfisk-bit... usch ;) Efter maten åkte vi hem till oss, grabbarna hyrde film som vi såg. Trevligt trevligt!

Igår käkade vi kebab till lunch, handlade, åkte till Alnö på Alviks mc... Sen hem och städade och förberedde maten till våra gäster. Vid 17-tiden kom Jossan, Anders, Tilly och Lina hit och käkade. Johan var tyvärr sjuk! Vi bjöd på strips, kyckling, sallad och sås. Lina hade köpt med sig glass och jordgubbar till efterrätt! Gott! Dom var nog kvar till 21-tiden ungefär. Va väldans trevligt. Jossan och dom åker ju hem till umeå på onsdag, men vi ska hinna med en fika i eftermiddag oxå! Sen tar det nog ett tag tills vi ses.

Idag vet jag inte vad som händer på dagen, fika i eftermiddag som sagt.

Snodde några bilder från Lina ;)

  
  
 

So long!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå jag vill ha en dejt med Eric innan ni åker :P

2008-08-26 @ 07:55:10
Postat av: Josephine

Vilka snygga bilder!! ;) hoho Ses later

2008-08-26 @ 10:29:17
URL: http://joxzephine.blogg.se/
Postat av: Linis

TACK själv! Gud vad trevlig vi hade :)

Sitter och småskrattar än och tänker på att gilla sallad eller ej...haha :)

Tog inte du nån bild idag?



Jag vill ha!! Kramis och jaaa fika snart!



2008-08-26 @ 21:11:48
Postat av: Lisa

Har bytt lösen i bloggen,så skicka iväg ett mejl så får du det nya ;)

2008-08-26 @ 21:16:36
Postat av: Linis

Du har blivit utmanad i min blogg!!!!

2008-08-26 @ 21:28:29
Postat av: Linda

Thank you thank you! =)

2008-08-27 @ 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0