Rain

Vädret idag är inte så tilltalande! Tråkigt. Blev ingen promenad imorse heller.. Man blir så slö i sånt här väder. Sen var jag kanske lite seg sen igår ;) Men inte så farligt!

Hade jättetrevligt igår! Vi satt ute nästan hela kvällen och snackade och sörplade lite vin. Blev även nån pinsam video, haha! Jag "breakade" lite, även Hannah och Jenny shakade så jag var inte ensam =P Vi käkade vitlöksbaguetter precis innan vi skulle hem. Middag blev klegg/tacos =)

Lyckades typ inte bli NÅN bra bild!
 
Före                                    Efter

  

Det här va väl den bästa på mig



Lite senare kommer Tulay och Elias hit. Kul med lite sällskap! Jag ska väl bjuda på nåt käk sen kanske, men tror inte vi har så mkt hemma. Får se vad det blir, kanske orkar mig ner till City Gross.
Vi har bara slöat på hittills, jag och Eric sov mellan 10.00-11.20 ungefär. Skönt! Jag har inte ens klätt på mig eller nåt än.. Lunch har vi fått i oss. 

Shit, hela huset skakade till en aning nyss kändes de som! Skumt!

På lördag ska vi ju på Tillys dop, sen skulle Jossan och Anders ha fest på kvällen. Så jag och Momme kanske ska gå =) Var hur länge sen som helst som vi va på fest tillsammans! Om det ens hänt? Eric skulle nog få vara hos Linda, och hon kanske kunde skjutsa hem oss så Eric får sova hemma =) Snääällt (!!)

Hoppas ni har en trevlig dag i tråkvädret!


Kommentarer
Postat av: Linda

vilken min/blick du har på kortet i mitten, när jag är på väg att lägga armen om dig. jag ser ut som värsta fylletanten :P ja jag kan skjutsa hem er o lilleman, är nemas det!

2008-08-07 @ 13:15:56
Postat av: Linda

jag får skicka över dina breakdansar-videos på msn nåt sen.. så du får se dom i nyktert tillstånd oxå :P

2008-08-07 @ 13:17:22
Postat av: Maijsan

Men vad är det jag ser, en vän till mig på bild :) Annso!! Ha en fortsatt trevlig dag, i regnet :P

2008-08-07 @ 13:32:31
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Therese Uvhage

Vad roligt! =) vad ska du tatuera??

Jag bara älskar tatueringen som min tatuerare gjorde, är tok-ivrig, men jag har ju som nåra veckor kvar jag.

Ska vi ta å hitta på nått snart? Det var som ett tag sen nu =)

Kram

2008-08-08 @ 00:58:50
URL: http://thereseuvhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0