Shopping

Dagen blev rätt ok ändå. Var rätt irriterad där ett tag (!) Men det lägger ju sig efter en stund. Inatt ska jag ta Eric, får se hur länge jag orkar hålla ut. Men ingen mat innan 02-03 i alla fall... Wish me luck. Ska orka träffa Diana imorrn oxå ;)

Jag åkte iväg själv en sväng till Birsta mitt på dagen. (Blev ingen träff med Tulay) Jag skulle på H&M och dra bonuskortet på kvittot sen sist.. Och det slank även ner nåt extra plagg ;) Två blusar och två leggings. Äntligen hittade jag ett par sköööna leggings, som var lite högre i midjan! Inte kul när magen hänger utanför =P Så jag köpte 2 st svarta.
Sen var jag hem.. Och vid 18 tiden fick jag ett ryck igen, visste en blus jag ville ha på H&M som inte fanns i Birsta. Så jag for ner till stan en snabbis, och den fanns kvar =D Slank med en kjol oxå! Har ju köpt så många överdelar nu så jag måste ju kunna använda dom. Jeans tar jag inte på mig, känner mig inte bekväm i det än. Tights is life ;) Och kjol!

Antar att det är spännande med bilder ;)

 Den som jag åkte till stan för!
  

Mycket nöjd!

Imorrn ska jag som sagt träffa Diana, hon måste hitta bikini inför Libanon-resan! Själv ska jag försöka att INTE shoppa nånting! Inte så mkt cash nu efter skatten som sagt =/ Rätt jobbigt faktiskt då jag alltid varit van att ha sparpengar att kunna ta ifrån om man vill. (Sen jag började sommarjobba då jag var "liten") Den summan är i princip helt borta. Och nu när man är mammaledig ramlar det ju inte in många kronor i månaden.

Ska lägga mig tidigt idag och hoppas på lite sömn innan uppesittandet inatt!

En bild på min goskit!


Tjao!

Kommentarer
Postat av: Tulay

Va söt han var på den bilden.

2008-08-20 @ 21:00:21
Postat av: Linis

Det är ju en sån blus jag har (den som du for in till stan för att köpa)

LOVE it!



Snygga kläder du shoppat! Hur kan man bli så glad av att shoppa, det är verkligen livet!! hihi



När ska vi ta en middag med J och A då tro? Vore jättekul!!



Kramen och lycka till inatt med matmonstret.. hehe!

2008-08-20 @ 21:06:01
Postat av: hannah

min lilla shopoholic ;)

2008-08-20 @ 21:06:12
URL: http://kinda.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

japp jag gör så

2008-08-20 @ 21:09:41
URL: http://mammanordellt.blogg.se/
Postat av: Linda

ja KÄMPA på inatt nuuuuu =PPPPP jag fick massa checkar från H&M nu, såna där man brukar få.. fick 550 kr =) så det måste jag ju shoppa upp.. =PPPP

2008-08-20 @ 21:49:10
Postat av: Sara

Gud vilken fin bild på Eric! Vilken hjärtekrossare, hehe. Ja, man kan ju hoppas. Och hoppas att Emmy är på bättre humör denna gång, så hon inte spöar Eric s Kram

2008-08-20 @ 23:34:11
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: nikita

härlig bild på eric =)

2008-08-21 @ 06:36:57
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0