Sorry!

Har varit lat och mest läst bloggar. Tänkte blogga imorse men det blev aldrig av heller.

Nu är jag och Eric hos Tulay. Vi har varit på stan och käkat lunch. Jag fyndade två skor på Åhléns, måste ju få köpa några när jag rensat ;) Halva reapriset! Så jag fick 2 st för 249 kr. Visar bild när jag kommer hem!

I söndags åkte jag och Eric till Linda och Christer en sväng. Sen åkte vi till Tulay som kom hem från Turkey! =) Kul att ses igen!

Igår var jag med Diana hela dagen, käkade lunch sen åkte vi till henne och fikade. En sväng till Birsta sen middag hos oss. Trevligt trevligt!

Imorrn kommer jag få en liten "relaxdag" =) Momme ska ta med Eric till paradisbadet imorrn, med en kompis och hans två barn. Jag funderade på att hänga med men jag stannar hemma och tar det lugnt istället. Skönt! Ska bara vila och städa lite. Sen på kvällen ska jag och Linda till Jenny och käka lite och dricka vin! Mysigt! Så det blir en heldag för mig att bara vara och göra allt i min egen takt =) Behövs ibland.

Det var allt för den här gången! Ska försöka med ett inlägg till ikväll med lite bilder då!

Hears!

Kommentarer
Postat av: Nikita

skönt med lite egentid..

som du skrev, det behövs ibland =)

2008-08-05 @ 14:57:29
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0