The Night!

Eric blev snorig igår =( Så han verkar ha blivit förkyld. Vaknade flera ggr.. Men natten var rätt ok ändå. Han kändes väldigt varm inatt men jag har inte tagit nån temp än, får göra det när M vaknar så lillen kan ligga still ;) Han fick mat 02.40, eftersom han verkade lite varm och så så ville jag inte kämpa så mkt utan låta han sova. Kl 04.50 ungefär vaknade han och stog upp och verkade pigg som en mört =/ Men efter ett tag fick jag honom att somna igen. Sen klev vi upp vid 06-06.30. Hoppas han slipper feber men jag tror inte det...

Blir nog en liten snabbis ner till stan med Diana i alla fall. Ska kila in på apoteket. Kanske väntar tills M slutar kl 15 så kan Eric stanna hemma. Vi får se!

På lördag ska jag ju träffa Malin Sara och Emmy. Hoppas Eric är bättre tills dess. Annars får jag kolla upp om någon kan ha han några timmar. Men annars kanske han får följa med och Emmy får vara hemma om det finns möjlighet så hon inte blir sjuker igen.. Vi får bestämma nåt Sara =) Hoppas han inte blir sämre!

Nu ska jag snart äta frukost! Eric har redan ätit gröt, det gick ner som vanligt! Gott tecken =)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sara

ja hoppas han kryar på sig! Ska bli jättekul att ses iaf. Ja, vi löser det på nått sätt =) Kram

2008-08-21 @ 16:37:59
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0