Todelooo

Igår blev det som sagt fika på stan! Vi gick på Barista nere på storgatan. Linda hade lite svårt att välja så hon tog tre (!) godsaker! haha! För mig blev det en macka och en brownie =) Tulay  och Sandra nöjde sig med en macka. Det var trevligt att umgås lite. Sen gick vi på stan en liten sväng. Men då tog Tulay en glass i alla fall =)
Vi provade på "sittringen(?)" men kom fram till att det inte skulle gå så bra att sitta där ;)
   
 Linda knäppte kort på en hemlig kompis här? =P

Vi skiljdes åt och jag hängde med hem till Tulay ett tag. Barnen lekte lite och käkade gröt. Vi åt lite choklad och vindruvor. Sen ringde M och sa att han fick sluta så då åkte vi och hämtade han. Gick upp en sväng i tornet innan vi åkte.
 

Sen åkte vi hem. Det blev en sväng på IcaMaxi senare, handlade lite mat och nån ny leksak till Eric. Sen blev jag hemma resten av kvällen. M åkte iväg på MCn en sväng. Som vanligt.



Idag har jag gått TVÅ promenader, här i bosvedjan med mamma imorse två varv. Sen efter lunch två varv runt sidsjön med Linda, Christer joggade han. Så jag känner mig väldigt duktig =) Snart blir det väl nåt käk, Eric ska ha gröt NU.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Linda

mm himla duktigt med två varv för dig!

2008-08-17 @ 18:47:56
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: lotta

Yes!

han har vuxit ur sin Misfits Body nu. Du skulle sett minen på han när jag försökte knäppa den i grenen idag. Den var liksom -men mamma fattar du inte att den är för liten?(den är storlek 0-3 månader....)

Men han fick ha den oknäppt istället..=)

Ha det underbart!

2008-08-17 @ 21:09:28
Postat av: nikita

du vart jobbar m? har för mej att du skrivt att de är på norra berget de är inte på grankotten ?

2008-08-17 @ 21:47:48
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0