2009 är här

Första inlägget!

Vi är alla vaken. Eric kan inte sova då dom smäller raketer som tusan här fortfarande!! 

Hela himlen lyser!

Hoppas ni haft en mysig nyårsafton! Vi kom tillslut till en restaurang, helt ok. Sen har vi varit hos Rabi och Hannan och kollat på film, Penelope, och spelat lite Wii.

Nu hoppas jag att raketerna kan trappas ner lite så vi kan sova!

Visst känns det konstigt med ett nytt år? Vi får se vad detta år har att erbjuda!

Ska man äntligen få en beach-2009 kropp?? ;) Har aldrig lyckats hittills i mitt liv så jag ska inte ha så stora förhoppningar. Men äta lite nyttigare och försöka röra på sig mer kan man ju alltid! 

Puss och kram till er alla som följt mig 2008, hoppas ni hänger kvar även detta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0