Glömde VIKTIGT ;)

Tänkte ju inte på att skriva en självklar grej igår ;)
Om Tulay ska föda så ställs ju tyvärr alla inplanerade saker in mina vänner!
Då ska jag vara med lilla Eliasen och vänta hem lillasyster =D Spännande!!!
Kan ju bli vilken dag som helst nu (!!) Läängtar!
Så ni som jag har något inplanerat med vet om det ifall ni hinner läsa här innan =)
Jag måste kanske packa min "BB-väska", vet ju inte hur lång tid det kan ta ;)

Jag och Eric har nyss tagit en dusch.. Nu blir det lite frukost och ta det lugnt tills vi drar in mot stan!

Tja tja!

Kommentarer
Postat av: L O O

gratta gärna min bigsis' som fyller 20 idag :D

2008-12-04 @ 08:41:43
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Eva

Du måste lämna tillbaka bilen.

Vi kan göra det imorgon, fredag kanske!!!!!!!!!!

2008-12-04 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0