Hej hopp

Idag har vi varit igång hela dagen. Började med att åka till jobbet då det var Öppet Hus! Kikade in en sväng, åt en korv och sen kände vi oss nöjda ;) Eric och mamma var med. Vi gick sedan till Clas Olsson och en snabbis till stan. Jag har presentkort kvar på 600 kr på Vision, men nu har dom gått i konkurs (!!) Så jag kan inte använda det!! =( =( =( Störiiiiigt! Va ju inte "lite" pengar.. Jag gick i alla fall på Cleo och använde upp det jag hade kvar på det presentkortet. Blev olika smycken till öronen =)

Efter stadsturen så skjutsade mamma oss till upp till Mickis där Walle hade 1års-kalas. Så då blev det lite fika och småprat =)

Sen tog vi bussen ner till stan och gick till Lina igen. Käkade tacos-rester från igår och surrade lite.. Eric härjade på som vanligt ;) Jag hade faktiskt köpt en tidig julklapp till honom innan vi gick dit. Lego i "mega-format", alltså större bitar. Men det roade han sig bara en stund med. Linas alla fina saker var mkt intressantare ;) Vi tog 20.15 bussen hem då Eric hade lite svårt att sova där. Han var grinig så jag trodde det skulle bli en jobbig bussresa men han satt tyst hela vägen och bara kikade, höll på att slumra till men gjorde aldrig det. Så det var skönt!

Nu sitter jag här och Eric är fortfarande vaken. Är med M och hans kusin i köket medans dom lagar mat.

Själv ska jag kika runt lite här sen blir det en tidig kväll för mig.

Imorrn är det kalasande igen. Och ev babysim, men jag vet inte hur vi ska ta oss dit för vi har ingen bil =/ Det skulle bli bad med flytväst i alla fall. Hade ju varit kul att prova på!

Ja..det var våran dag det! Hoppas ni haft en lika trevlig lördag! =)


Kommentarer
Postat av: nikita

var det duplo lego eller något annat ? vart köpte du de?

2008-12-07 @ 08:13:35
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0